, ,

Marketing & communicatie Niveau 3&4 deel 2 Leerwerkboek

Paperback Nederlands 2016 2e druk 9789006372281
42,20
Dit product is uitverkocht

Samenvatting

Basisboek Marketing en Communicatie 2 is een basisboek dat studenten helpt marketing en communicatie te begrijpen en in perspectief te zien. Belangrijke onderwerpen zoals verschillende aspecten van klantgedrag, vormen van offline en online marketing, service-aspecten en wet- en regelgeving komen aan bod. Voor de begrippen in dit boek zijn de NIMA definities gebruikt, wat het boek ook zeer geschikt maakt ter voorbereiding op NIMA examens.
De uitgave Marketing en Communicatie 2 maakt deel uit van de methode Rendement. Marketing en Communicatie 2 sluit volledig aan bij de kwalificatiedossiers Commercie en Marketing, Communicatie & Evenementen.
Rendement - Methode voor de commerciële beroepen
De methode Rendement biedt lesmateriaal op mbo-niveau voor de opleidingen Medewerker marketing en communicatie, (Junior) Accountmanager, Commercieel medewerker en Medewerker evenementenorganisatie. Het materiaal sluit volledig aan bij de eisen van de nieuwe kwalificatiedossiers.
Rendement sluit volledig aan op de NIMA A1-eindtermen. Werken met Rendement zorgt dat studenten zich direct voorbereiden op het NIMA A1-examen, zonder dat er aanvullend lesmateriaal nodig is. Veel grote bedrijven en werving en selectiebureaus vragen in hun vacatures voor commerciële functies om een NIMA-diploma. Daarnaast wordt er bij de ontwikkeling nauwe aansluiting gezocht bij Stichting Praktijkleren. Het werken met Rendement vergroot de kansen op de arbeidsmarkt.
De serie Rendement houdt nadrukkelijk rekening met leerstijlen van studenten en onderwijsstijlen van docenten. De student wordt uitgenodigd om op een eigen manier de theorie en opdrachten te verwerken, waarbij één doel voorop staat: voorbereiden op succes in een commercieel beroep.
Rendement heeft een doordachte didactische opbouw met een heldere structuur. De methode is ingedeeld in zes herkenbare leerfasen: oriëntatie (met startcasus en prikkelende vragen), theorie, verwerking (inclusief veel kennis- en inzichtvragen), toepassing (waaronder casussen die het nadenken bevorderen), evaluatie en toetsing. Door deze indeling is de methode passend voor iedere student, ongeacht de leerstijl. Klassikaal, individueel of in groepsverband: Rendement is de ideale basis voor een commerciële opleiding.
Bovendien wordt er aandacht besteed aan de verschillende niveaus, de aansluiting op het vmbo en de doorstroming naar het hbo.

Specificaties

ISBN13:9789006372281
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:400
Druk:2
Verschijningsdatum:5-9-2017
Hoofdrubriek:Schoolboeken
Serie:Rendement

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing & communicatie Niveau 3&4 deel 2 Leerwerkboek