Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands348 blz.9789001821180
2e druk
13-6-2013
Dit boek biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, die inzicht bieden in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Meer
gebondenEngels324 blz.9781591391340
1e druk
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie. Meer
paperbackNederlands380 blz.9789001034399
2e druk
24-4-2025
De opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd. Meer
paperbackNederlands233 blz.9789013123753
1e druk
29-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'Weten hoe het werk werkt' laat zien dat een fundamentele verandering van een (dienstverlenende) organisatie mogelijk is. Meer
gebondenEngels220 blz.9780787976392
1e druk
Lencioni illustreert de principes om cliëntloyaliteit te inspireren met behulp van een bedrijfsmythe. Hij verklaart de theorie diepgaand en introduceert concrete stappen om deze in te zetten in een organisatie. Meer
gebondenEngels234 blz.9781118943007
1e druk
29-9-2014
‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen. Meer
paperbackNederlands104 blz.9789026731532
5-6-2013
Uit onderzoek is gebleken dat in 40 procent van de gevallen een functionaris vanuit financiën/automatisering (dikwijls de controller) verantwoordelijk is voor het begeleiden van selectie en implementatie van een ERP-applicatie. Meer
71% KORTING
paperbackNederlands443 blz.9789013066517
1e druk
23-1-2015
Werkt u in de sector Zorg en Welzijn? Dan hebt u ongetwijfeld te maken met afkortingen, want nergens anders wordt daar zoveel gebruik van gemaakt als in deze sector. Meer
gebondenEngels240 blz.9781787421929
2e druk
28-5-2020
This practical second edition will cover the various aspects of international gas pricing disputes. Meer
gebondenEngels347 blz.9780471986232
In dit boek gaan de auteurs in op het stapsgewijze proces waarbij ondernemingen de Balanced Scorecard kunnen gaan gebruiken. Zij doen dit aan de hand van ervaringen die ondernemingen als ABB, Coca Cola, Volvo en British Telecom hebben gehad met de invoering van het meetinstrument. Meer