Filteren
Trefwoord
61 resultaten
paperbackNederlands201 blz.9789087536770
1e druk
20-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
paperbackNederlands202 blz.9789401800136
2e druk
8-1-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is in eerste instantie ontwikkeld als studieboek voor het examen Information Security Foundation based on ISO/IEC27002 (ISFS) van EXIN. Meer
paperbackNederlands324 blz.9789401809375
1e druk
2-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
De kwaliteit van IT-diensten is cruciaal voor vrijwel iedere organisatie. Goede, flexibele en stabiele IT-diensten zijn niet alleen de ruggengraat, maar ook het onderscheidend vermogen. Meer
e-bookNederlands215 blz.9789401805438
2e druk
28-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is in eerste instantie ontwikkeld als studieboek voor het examen Information Security Foundation based on ISO/IEC27002 (ISFS) van EXIN. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789401806336
1e druk
3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. Meer
e-bookNederlands201 blz.9789087539771
1e druk
21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789057523335
1e druk
18-5-2016
ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management. Meer
gebondenNederlands236 blz.9789491710285
1e druk
9-2-2023
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet. Meer
42,65
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands152 blz.9789401806282
1e druk
3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. Meer
paperbackNederlands267 blz.9789043041300
5e druk
7-6-2023
Zonder informatiesystemen zouden de meeste organisaties niet meer functioneren. De technologie is echter kwetsbaar en de mensen die ermee werken maken fouten. Meer
46,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands240 blz.9789037257670
4e druk
16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789401804448
1e druk
27-5-2019
De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Meer
e-bookNederlands196 blz.9789401804622
1e druk
8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS). Meer
e-bookNederlands204 blz.9789013151954
2e druk
19-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze volledig vernieuwde editie biedt actuele en praktische handvatten om datalekken te voorkomen en af te handelen. Zo kunt u direct aan de slag. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789401810760
1e druk
23-4-2025
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van de ISM 5 Foundation training is volledig gebaseerd op de inhoud van de standaard ISM-methode versie 5. Meer
e-bookNederlands212 blz.9789401810777
1e druk
7-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
De inhoud van de ISM 5 Foundation training is volledig gebaseerd op de inhoud van de standaard ISM-methode versie 5. Tijdens deze training leer je onder andere hoe je IT-servicemanagement kunt toepassen en hoe je kunt abstraheren en nuanceren bij servicevraagstukken. Meer
e-bookEngels188 blz.9789401813617
1e druk
15-8-2025
andere uitgaves beschikbaar
In this course, we address the uncertainties surrounding the European NIS2 directive that many organizations and their management face. Meer
paperbackEngels338 blz.9789401800174
1e druk
6-11-2014
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackEngels262 blz.9780749469924
1e druk
2-4-2014
Deze uitgave laat zien hoe met problemen en crises succesvol en effectief en met minimale schade en ernstige verstoring kan worden omgegaan. Meer
paperbackNederlands379 blz.9789087530563
1e druk
20-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. Het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenaring van ITIL V3 wordt uitvoering behandeld. Meer