Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
93 resultaten
Alle producten
gebondenNederlands224 blz.9789082542240 1e druk 23-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de ‘Day After Tomorrow’ je bedrijf te blijven optimaliseren.  Meer
29,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookNederlands142 blz.9789492221438 1e druk 11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk.  Meer
10,99
Direct te downloaden
gebondenNederlands274 blz.9789492873064 2e druk 19-4-2022
Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend.  Meer
29,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands246 blz.9789059317970 1e druk
Twintig experts beschrijven hoe aanbieders verdienen aan uw profielen en hoe zij met knoppen, beelden en zinnen uw klikgedrag sturen.  Meer
28,-
9,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
65% KORTING
e-bookNederlands172 blz.9789047016663 1e druk 31-5-2023
andere uitgaves beschikbaar
Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen, schrijft Chantal Schinkels in Het koopinfuus.  Meer
14,99
Direct te downloaden
e-bookNederlands336 blz.9789047014775 8e druk 1-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
In de bestseller ‘Het geheim van bol.com’ geeft Michel Schaeffer, die vanaf de beginjaren deel uitmaakte van het team, een zeldzaam kijkje achter de schermen van het bedrijf in het tijdperk waarin de wereld de stap naar online maakte.  Meer
9,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands384 blz.9789024451753 1e druk 23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #453
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Dit boek is een masterclass en toolbox ineen. Je wordt getraind in een praktische, toegankelijke methode en leert welke principes en mechanismes je kunt inzetten om gewenst gedrag te stimuleren.  Meer
39,90
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands224 blz.9789024464999 1e druk 8-4-2024
5
Verkooppositie Positie #5
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
In een snel veranderende wereld staat de Learning & Development (L&D) sector voor nieuwe uitdagingen; kunstmatige intelligentie transformeert de manier waarop we leren, trainen en ontwikkelen.  Meer
31,25
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands126 blz.9789090380995 1e druk 30-5-2024
Verkooppositie Positie #2973
Top 100 53 dagen in de top 100
De een zegt dat AI het einde van de mensheid betekent, de ander zegt dat je straks niet meer zonder kan. Maar hoe zit het nou echt met AI? Dat ontdek je in AI, voorbij de hype.  Meer
20,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels180 blz.9789464910308 1e druk 19-9-2023
'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data' delves into the fascinating world of review data, exploring its evolution from word-of-mouth to sophisticated online platforms, and its far-reaching impact on businesses, consumers, and industries.  Meer
20,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenEngels255 blz.9780684856360 1e druk
Door zich uitsluitend te richten op mensen die geïnteresseerd zijn in de producten en diensten van de onderneming en die ook hebben aangegeven hierover geïnformeerd te willen worden kan de effectiviteit van de marketinginspanningen enorm worden vergroot.  Meer
39,55
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackNederlands242 blz.9789089657794 1e druk
Kunstmatige intelligentie (AI) zet het vak volledig op zijn kop. Technologische ontwikkelingen brengen veranderingen met zich mee die enorme gevolgen hebben voor marketeers en hun dagelijkse werkzaamheden.  Meer
32,99
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands308 blz.9789001078485 2e druk 4-4-2023
Verkooppositie Positie #928
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie.  Meer
51,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
e-bookNederlands176 blz.9789058758910 1e druk 8-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
21,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands208 blz.9789463563901 1e druk 1-5-2025
E-mailmarketing was nog nooit zo makkelijk én effectief. Met 'Zo word je een Mailchimp-pro' haal je alles in huis om van jouw campagnes een succes te maken.  Meer
34,99
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
e-bookNederlands320 blz.9789047010876 1e druk 25-4-2017
Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan.  Meer
9,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands319 blz.9789052619279 2e druk 20-3-2013
Verkooppositie Positie #2154
Evergreen 574 dagen in de top 100
'De beleveniseconomie' is onbetwist een managementklassieker en het is nog steeds de belevenis die de klant op een speciale manier verbindt aan uw product en uw bedrijf.  Meer
34,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
ingenaaidEngels9781118733899 15-9-2014
Dit boek bevat een strategische routekaart voor leidinggevenden die de chaos willen uitwissen en willen beginnen het competitieve voordeel en groei die te bereiken is met big data.  Meer
32,65
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels208 blz.9781119668510 1e druk 20-4-2021
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world.  Meer
34,05
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands272 blz.9789047016632 1e druk 2-6-2023
andere uitgaves beschikbaar
Online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten, die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen, schrijft Chantal Schinkels in Het koopinfuus.  Meer
22,99
16,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
27% KORTING

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale