Filteren
Trefwoord
94 resultaten
e-bookNederlands9789024400522
1e druk
23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden. Meer
paperbackNederlands303 blz.9789490574901
1e druk
10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers. Meer
paperbackEngels416 blz.9781398607484
2e druk
3-11-2022
Explore the technological disruptions of the logistics and supply chain industry and get step-by-step guidance to adapting business plans and strategies. Meer
paperbackEngels440 blz.9780195341003
1e druk
21-2-2008
This book examines the results of a major study of innovation in organizations, calling into question most of the explanations of the innovation process that have been proposed in the past. Meer
paperbackEngels272 blz.9781137479174
1e druk
13-1-2015
The world's leading expert in marketing and innovation Philip Kotler, and Fernando Trias de Bes together present a revolutionary model for innovation. Meer
paperbackEngels720 blz.9780198746492
1e druk
7-5-2015
The Oxford Handbook of Innovation Management offers a comprehensive and timely analysis of the nature and importance of innovation and the strategies and practices that can be used to improve organizational benefits from innovation. Meer
paperbackEngels232 blz.9780749474478
1e druk
3-12-2015
Unlock innovation potential in your business with this practical guide to leading a cultural change programme. Meer
ingenaaidEngels152 blz.9780750682367
1e druk
'The Organization and Architecture of Innovation' geeft uitleg over het gebruik van de combinatie van twee managementprincipes voor innovatie: organisatiestructuur en fysieke ruimte. Meer
gebondenEngels310 blz.9780470027516
1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd. Meer
gebondenEngels242 blz.9780470905746
1e druk
De vader van open innovatie is terug, en dit boek is nog belangrijker dan zijn eerste bestseller. Chesbrough laat zien hoe u open innovatie combineert met servicegerichtheid. Meer
72% KORTING
paperbackEngels276 blz.9781118504246
1e druk
19-4-2013
This book explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identify innovation opportunities, and to evaluate how firms are performing against competitors. Meer
paperbackEngels152 blz.9781506359090
1e druk
This guide helps teachers and leaders realize the potential of modern teaching and learning tools to unleash students’ passion for limitless learning. Meer
gebondenEngels480 blz.9781498760539
1e druk
1-9-2016
This book focuses on the creative tools and techniques, decisions, activities, and practices that move ideas to realization generate business value. Meer
gebondenEngels512 blz.9780743222099
5e druk
19-1-2003
In this renowned book, Everett M. Rogers, professor and chair of the Department of Communication & Journalism at the University of New Mexico, explains how new ideas spread via communication channels over time. Meer
56% KORTING
gebondenEngels263 blz.9780525575689
1e druk
7-9-2020
It’s hard to avoid innovation these days. Nearly every product gets marketed as being disruptive, whether it’s genuinely a new invention or just a new toothbrush. Meer
paperbackEngels256 blz.9781118394175
1e druk
17-9-2013
Deze uitgave herziet de rol van communicatie bij het innovatieproces als een krachtig hulpmiddel voor individuen en teams. Meer
paperbackEngels436 blz.9781118457238
1e druk
28-3-2014
This first edition of Strategic Innovation Management is an exciting new addition to the established bestselling texts Managing Innovation and Innovation and Entrepreneurship written by Joe Tidd and John Bessant. Meer
gebondenEngels504 blz.9781405127912
1e druk
17-10-2008
This timely handbook represents the latest thinking in the field of technology and innovation management, with an up–to–date overview of the key developments in the field. Meer
gebondenEngels368 blz.9781119689683
1e druk
13-12-2020
The most comprehensive, global guide to business model design and innovation for academic and business audiences. Meer
gebondenEngels254 blz.9781137565600
1e druk
16-12-2016
It highlights the influence of new economic realities, such as technological advances and the rise of emerging economies, on human capital and innovation. Meer