Filteren
Trefwoord
23 resultaten
paperbackNederlands548 blz.9789001593438
7e druk
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
75% KORTING
paperbackNederlands192 blz.9789024407835
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Molenaar geeft in deze uitgave de stappen aan die winkeliers, vastgoedhandelaren en gemeentes moeten ondernemen en dit alles onder het motto 'red de winkel! Meer
paperbackNederlands548 blz.9789001298784
8e druk
9-5-2022
In 'Retailmarketing' staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackNederlands552 blz.9789001862954
6e druk
14-6-2016
'Retailmarketing' helpt studenten feitenkennis op te bouwen over de retail en brengt ze tegelijkertijd begrip bij voor deze branche. Meer
gebondenNederlands144 blz.9789069466675
1e druk
5-4-2006
De tien paradoxen zijn in heldere en toegankelijke taal beschreven en zijn los van elkaar te lezen, zodat de lezer naar eigen inzicht door het boek kan 'zappen'. Meer
paperbackNederlands280 blz.9789044656725
1e druk
21-10-2024
Alles moet weg! schildert de lotgevallen van 25 winkelketens die opkwamen, de consumenten betoverden met een gouden formule en inmiddels weer ter ziele zijn gegaan. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789026347122
1e druk
23-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
In 'Blokker' belichten Teri van der Heijden en Barbara Rijlaarsdam het gesloten familiebedrijf achter de Blokker-winkels. Wat ging er mis binnen het bedrijf en in de familie? Meer
paperbackNederlands352 blz.9789045040509
1e druk
1-5-2020
andere uitgaves beschikbaar
In 'Het goede leven' pakt Annegreet van Bergen de draad op van haar bestseller 'Gouden jaren' en laat ze met nieuwe observaties en anekdotes zien hoe de grote naoorlogse groei het leven in Nederland onherkenbaar heeft veranderd. Meer
paperbackNederlands316 blz.9789001025076
7e druk
6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Meer
gebondenNederlands708 blz.9789001268695
10e druk
25-4-2022
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Meer
e-bookNederlands272 blz.9789026341212
1e druk
23-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
In 'Blokker' belichten Teri van der Heijden en Barbara Rijlaarsdam het gesloten familiebedrijf achter de Blokker-winkels. Wat ging er mis binnen het bedrijf en in de familie? Meer
paperbackNederlands240 blz.9789046707043
4e druk
4-1-2019
Miljoenen Noord-Amerikanen werken voor een hongerloon. Barbara Ehrenreich besloot zich bij dit leger van de slechtbetaalden aan te sluiten. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789001853204
9e druk
21-8-2018
Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het leerboek. Meer
paperbackNederlands392 blz.9789044654905
1e druk
22-4-2024
andere uitgaves beschikbaar
Amazon, ooit begonnen als een onlineboekhandel, groeide in twee decennia uit tot de grootste en bekendste internetgigant ter wereld. Meer
paperbackEngels380 blz.9781906465292
1e druk
Na 25 jaar in juwelen gehandeld te hebben was Gerald Ratner een van de meest bekende en succesvolle retailers van zijn generatie. Toen hij echter in een belangrijke speech grapte dat de producten van zijn bedrijf eigenlijk rotzooi waren, ging het bedrijf bijna failliet. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789045036731
1e druk
28-8-2018
andere uitgaves beschikbaar
In 'Het goede leven' pakt Annegreet van Bergen de draad op van haar bestseller 'Gouden jaren' en laat ze met nieuwe observaties en anekdotes zien hoe de grote naoorlogse groei het leven in Nederland onherkenbaar heeft veranderd. Meer
26% KORTING
paperbackNederlands960 blz.9789012407953
8e druk
28-9-2022
Huurrecht bedrijfsruimte is uitgegroeid tot een standaardwerk. De nieuwe regelgeving komt uitgebreid aan de orde en wordt becommentarieerd aan de hand van de parlementaire geschiedenis die eraan ten grondslag ligt. Meer
gebondenEngels224 blz.9781118647684
1e druk
29-4-2014
A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why we shop and buy. Meer
e-bookNederlands296 blz.9789045038858
1e druk
17-4-2020
Maakt het uit of je wordt geboren in Amsterdam of in Delfzijl? Heeft een tiener in het zuiden van Limburg dezelfde kansen als een leeftijdgenoot in de Randstad? Meer
paperbackNederlands300 blz.9789058758941
2e druk
De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol. Meer