Filteren
Trefwoord
18 resultaten
paperbackNederlands416 blz.9789024426355
1e druk
23-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789461262448
1e druk
Ontdek hoe je opvalt met originele en betaalbare AdWordscampagnes en een website die klaar is voor meer conversie. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands180 blz.9789059408920
1e druk
4-11-2016
Wilt u vandaag nog potentiële klanten bereiken die actief op zoek zijn naar uw product en bij wie de portemonnee al in de hand ligt? Dan kunt u niet om zoekmachine-adverteren heen. Meer
e-bookNederlands444 blz.9789082298109
3e druk
18-1-2013
Structureer met dit praktische boek de inzet van online instrumenten, gekoppeld aan de organisatiedoelen. Een must voor elke internetprofessional! Meer
gebondenNederlands450 blz.9789082298123
1e druk
7-8-2020
Het herschreven 'Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' is een compleet, gestructureerd, modern en praktisch management- en studieboek. Meer
24% KORTING
e-bookNederlands200 blz.9789401462129
1e druk
26-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. Meer
paperbackNederlands452 blz.9789024400584
3e druk
1-9-2021
Handboek Marketing 4.0 laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789492873026
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. Meer
39,99
Dit product is uitverkocht
paperbackNederlands142 blz.9789083003986
1e druk
15-10-2024
Het examenboek NIMA Basiskennis Online Marketing bevat alle kennis die je nodig hebt om het examen Basiskennis Online Marketing van NIMA te halen. Meer
e-bookNederlands222 blz.9789047007944
1e druk
12-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken. Meer
paperbackEngels285 blz.9780470538807
1e druk
'Changing the Channel' biedt u een gedetailleerde kijk op de twaalf belangrijkste afzetkanalen. De auteurs leggen uit hoe deze kanalen werken, alsmede in samenhang met elkaar. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789089754264
1e druk
13-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
Een website met een zoekbalk en een vrolijk logo. Zo begon Google in 1998. Door onze honger naar kennis groeide een vriendelijke zoekmachine razendsnel uit tot een van de machtigste bedrijven ter wereld. Meer
paperbackEngels640 blz.9789001749842
2e druk
26-2-2021
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Meer
paperbackEngels111 blz.9781591847380
1e druk
30-9-2014
A new generation of megabrands like Facebook, Dropbox, Airbnb, and Twitter haven’t spent a dime on traditional marketing. No press releases, no TV commercials, no billboards. Meer
paperbackNederlands142 blz.9789083476315
1e druk
8-11-2024
Het examenboek NIMA Online Marketing A1 bevat alle kennis die je nodig hebt om het examen Online Marketing A1 van NIMA te halen. Meer
paperbackNederlands262 blz.9789491838422
2e druk
Dit boek biedt alle praktische en direct toepasbare kennis die nodig is om de inzet van online marketing in een commerciële context te kunnen beoordelen. Meer
72% KORTING
e-bookEngels250 blz.9789464759525
1e druk
17-10-2022
andere uitgaves beschikbaar
This handbook offers an accessible introduction to these complex topics for students in law. The compilation of legislation and policy documents foud in each chapter also make it a useful reference book for legal practitioners. Meer
gebondenEngels238 blz.9781118063064
1e druk
Vandaag de dag heeft de populariteit van sociale netwerken een verschuiving veroorzaakt binnen het vakgebied relatiemarketing. Meer